Maps CSPROMOD beta dispo le 15 janvier

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N'est pas ouverte pour d'autres réponses.

Doh][

Elite
Moué ta le temps avant d'acheter cs:source.... Au passage 20$ ca fait combien en ¤??
 
1er
OP
GUMBAL

GUMBAL

💎💎💎💎💎
Doh][ a dit:
Moué ta le temps avant d'acheter cs:source.... Au passage 20$ ca fait combien en ¤??
+- pareil = )
 

Ser!al

Elite
Doh][ a dit:
Moué ta le temps avant d'acheter cs:source.... Au passage 20$ ca fait combien en ¤??

Mdrr, tu penses bien qu'ils vont faire la différence exact :D


Donc pour Valve: 20$ = 20¤ (même si c'est pas la même chose)
 

Tetsuya

Elite
Rohff a dit:
les moment ou tu tires pas et tu bouges pas alors

Et ou tu vois personne.
bah c'est sur que ca reste cs source hein mais les proportions des maps ont l'air plus ou moins égale a celle du cs habituel, du coup tu retrouve tes habitudes^^
 

Doh][

Elite
Nouvelle info au sujet de promod du 20/01/2007

Development Progress, Map Updates Soon
This past week has seen a great amount of progress the development side of the project. With arQon at the development helm, things are moving along very smoothly, as we are now well into weapon development for the mod. The past week has been spent tirelessly rehashing, researching, and finalizing 1.6 gun behavior values, which were then plugged into the CSP weapon scripts for testing. I'm very pleased to announce that we're now finished constructing "spread" (bullet deviation) for all of the pistols, and are well on our way with 2/3 of the rifles completed as well. This means that we now have the deagle and glock (single-shot and burst-fire) completed. We've also already moved into testing "kick" (recoil) for the usp, and all rifles.

Movement is, as of this moment, 2/3 completed, with cl_backspeed being the only remaining unfinished aspect. David Sanghera, one of our staff programmers responsible for handling movement, hopes to finish cl_backspeed in a few days. Game logic is also very close to completion. Janek, the head developer of HL2DM-Pro, has very generously lent us a helping hand, and has completed all round logic (i.e., the game rules that make Counter-Strike what it is). He's now working on buy zones, and other related aspects of game logic.

Our mapper, aTam, has been hard at work fixing all of the bugs that you, the community, worked hard to report to us on our forums. The maps have been extremely successful thus far, with 100,000+ downloads worldwide, and have already been adopted by North America and Europe's top respective online leagues, CEVO and ESL. We aim to have bug-free beta 2 versions of the CSP maps released within the next week.

Thanks for the continued support - we will continue to work hard and make CSPromod a success. More updates to come soon.
Alex Garfield
Executive Director
CSPromod
www.cspromod.com
 

letar

tArolotov
C'est ça les pubs qu'ils vont insérer dans cs?
(le pop dog sur la gauche)
 

gatuzo

Freak
lol
popdog ca fait déja bien longtemps qu'il est là ... même sur 1.6 en fait :/
 

Phoen1X

Elite
on fait comment pour tester le mod si on a css ?
 
1er
OP
GUMBAL

GUMBAL

💎💎💎💎💎
Phoen1X a dit:
on fait comment pour tester le mod si on a css ?
y'a pas encore de mod cspro, il y'aura les infos une fois le mod disponible
 
Pas grand chose à voir mais une petite réflexion sur CS 1.6 => CSS
http://www.esportsfrance.com/actualites/9683/


Bion pour les maps, faudrait absolument qu'ils changent certaines textures qui sont un peu trop tristounette :p
Sinon D2, je trouve que la GA est encore un peu trop courte.
 

1mpro

Elite
Jpense que la jouabilité de cspromod sur des maps de css ca serait la meilleure chose :)
 
D

DrAcuLa

ex membre
20$ = 15.40¤ [flag:us]

Donc si c'est la meme chose, je vous échange 1.000.000 de mes dollars contre 1.000.000 de vos euros ^^ ( vas y Gumbal file moi ca ^^)











J'ai dis les mains en l'air :bomb:
 
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